ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

1. Adataink

Cégnév: Dutch Home Kft.
Székhely: 1082 Budapest, Corvin sétány 4.B. 9.em 908.
Bemutatóterem: 1135 Budapest, Frangepán utca 76.
Adószám: 29163450-2-42
Cégjegyzékszám: 01-09-381610
Ügyfélszolgálat: info@dutchhome.hu 

 2.Böngészés a Webáruházban

Webáruházunkban tetszés szerint barangolhatsz személyazonosságod felfedése nélkül is, hogy megismerkedj termékeinkkel és árainkkal. A termékek listája egyben az árlistánk is. Minden termék árát ÁFA-val együtt tüntettük fel.

3. Regisztráció

Ahhoz, hogy vásárolni tudj webáruházunkban, először regisztrálnod kell. A regisztráció során a következő adatokat kell megadnod:
• Vezeték és keresztnév
• Létező e-mail cím (melynek nem telt be a fogadó tárhelye) mert erre a címre küldjük el a regisztráció érvényesítéséhez szükséges ellenőrző levelet, valamint bármilyen egyéb tájékoztató levelet is.
• Pontos lakcím (ország, irányítószám, város, utca, házszám)
• Telefonszám, amin Ügyfélszolgálatunk a rendelést követően szükség esetén el tud érni.
• Szállítási cím (ha a lakcímtől eltér)
• Egyéb adatok
A regisztráció után a megadott e-mail címre elküldjük az ellenőrző levelet. Az abban lévő linkre kattintva véglegesedik a regisztráció. A jobb felső belépés mezőben az e-mail cím és a jelszó megadásával, a nyílra kattintva, mint Vásárló léphetsz be webáruházi rendszerünkbe.

Regisztrált vásárlóink a belépés után elérhető Személyes oldalon minden személyes adatot meg tudnak változtatni, látják bevásárlókosarukat stb. Amennyiben a regisztrációval kapcsolatban bármilyen kérdés lenne, fordulj ügyfélszolgálatunkhoz e-mailben. (info@dutchhome.hu)

4. Vásárlás a Webáruházban

A terméklistán szereplő termékek közül a “Kosárba” gombra kattintva kezdeményezheted az áru vásárlását. Miután a kiválasztott termék a kosárba került, folytathatod a vásárlást. A darabszámot a termékadatlapon is beállíthatod, de a Kosár gombra kattintva is tudod módosítani.

A kosár tartalma
A kosár tartalma a jobb felső oldalon lévő azonos nevű linkre kattintva böngészés közben bármikor újra megtekinthető. Ezen az oldalon lehetőség van a kosárból terméket törölni, vagy a teljes kosártartalmat kiüríteni. 

A megrendelés az alábbi lépésekből áll:

1. Regisztráció
A megrendeléshez szükségünk van az adataidra. Kérünk, töltsd ki az összes kötelező, valamint lehetőség szerint az egyéb mezőket is. A megadott e-mail címedre megkapod a regisztrációs adatokat, kódjaidat.
2. Ellenőrizd az adatokat
A bal oldalon láthatod adataidat, valamint a szállítási címet. Kérünk, ellenőrizd, hogy a szállítási cím helyes-e, s módosíts, ha esetleg máshova szeretnéd kapni a megrendelt termékeket!
A rendelés elküldése előtt még lehetőséged van módosítani a szállítási és számlázási címen, amennyiben erre szükség lenne.
3. Add meg a szállításra vonatkozó kéréseidet
A szállítást futárszolgálattal legalább 3 munkanapon belül vagy kívánság szerint teljesítjük. Kérjük, írd be a szövegdobozba a szállításra vonatkozó kéréseid, esetleges további adataid! Ügyfélszolgálatunk a megrendelés elküldését követő 1 munkanapon belül emailben felveszi Veled a kapcsolatot a pontosítás érdekében!
A megrendelést elküldeni az oldal alján található “Elküldöm” gombra kattintva lehet. Amennyiben NEM kattintasz erre a gombra, a termékek csak a kosárban maradnak, és a rendelés NEM érkezik meg az ügyfélszolgálatunkra. A rendelés fogadásáról rendszerünk e-mailben tájékoztat.
Amennyiben a LEADOTT megrendeléssel kapcsolatban bármilyen kérdésünk lenne, munkatársunk a megadott telefonszámon megkeres téged. Amennyiben ez nem vezet eredményre, akkor e-mailt küldünk a megadott e-mail címre. Ha nem tudjuk felvenni veled a kapcsolatot, és a rendeléssel olyan kérdés merül fel, amivel kapcsolatban egyeztetésre lenne szükség, akkor a rendelést az egyeztetés létrejöttéig NEM küldjük el.

5. A termékek szállítási módja

1. Személyes átvétel:

Készletes illetve beérkezett termékeket átvehetsz bemutatótermünkben is, a 1135 Budapest, Frangepán utca 76. szám alatt. Ez esetben előre szükséges időpontot egyeztetnünk az átvételről hogy elő tudjuk készíteni csomagodat. 

Az átvételi idő nyitvatartási időben lehetséges:

Hétfőtől szombatig 10.00-19.00 között


2. Futárszolgálat


A kiszállítás mit tartalmaz:

• A termékek kiszállítása futárszolgálattal történik. A futárszolgáltatás Magyarország egész területére vonatkozik. A kiszállítás a megrendelést követő 3 napon belül vagy azon túl, adott nap 8-18 óra között munkaidőben történik meg a megadott címre.
• Külön időpont egyeztetésre adott napon belül nincs lehetőség, ezért kérjük, gondoskodj arról, hogy a szállítási címen valaki átvegye a csomagot! Szállítási címnek a munkahelyedet is megjelölheted, ha ott tartózkodsz az adott napon!
• A futárszolgálat azt vállalja, hogy a csomagot a megadott napon, 8-18 óra között megkísérli kézbesíteni. Ha a futárral nem sikerül a találkozó, akkor a csomagok után a GLS központi ügyfélszolgálatánál lehet telefonon érdeklődni. Nem tudjuk megmondani, hogy a 8-18 óráig terjedő időszakban pontosan mikor érkezik a futár, és nem tudjuk garantálni, hogy a futár felhívja a csomagon található telefonszámot, sem azt hogy a megrendelő után viszi a csomagot egy másik címre, mert a megadott címen éppen nincs otthon senki (bár van a futárok között, aki bevállalja ezt a kedvességet is). Ha csomagot rendelsz, kérünk, olyan helyre küldesd azt, ahol valaki át tudja venni. Ez munkaidőben lehet a megrendelő munkahelye is.

A megrendeléskor látható „Fizetendő Összesen” összeg tartalmazz minden felmerülő közterhet (pl. Áfa) és szállítási, csomagolási, kezelési és egyéb díjat. Ezen felül semmilyen rejtett díjat nem számolunk fel.

A GLS szállítás (további) feltételei:
• Amennyiben a kiszállítás idejében nem tartózkodsz a megadott címen, a GLS üzenetet hagy a küldemény megérkezéséről és másnap újra megpróbálja a kiszállítást. Amennyiben a második alkalommal sem járnak sikerrel, a csomag visszakerül webáruházunkhoz.
• A GLS-nél kérhető a csomag ismételt, vagy más címre történő kiszállítása a +36 29 88-66-70 telefonszámon.
• Amennyiben a második kézbesítés is sikertelen a csomagot a GLS visszajuttatja webáruházunkba. Az ilyen csomagokat újra elküldeni CSAK a szállítási költség újbóli felszámításával tudjuk.
• A csomagot a GLS sértetlenül köteles átadni, ám a tartalmát tekintve tételes áruátadást nem végez. Amennyiben a csomagolás sérült, kérjük, vetess fel erről jegyzőkönyvet a GLS munkatársával, ellenkező esetben reklamációt nem áll módunkban elfogadni.
• A GLS futár csak szállítja a csomagot, nem tud felvilágosítást adni a termék használatát illetően, kérdéseivel fordulj Ügyfélszolgálatunkhoz.

Szállítási határidők

Készleten lévő termékeket 2-3 munkanap alatt, nem raktári, megrendelt termékeket várhatóan 2-4 hét alatt ki tudjuk szállítani, ha erre nincs lehetőség, akkor ügyfélszolgálatunk e-mailben vagy telefonon értesít arról, hogy melyik termékre kell várni. Ilyenkor lehetőség van arra, hogy az adott terméket kihagyjuk a rendelésből, és a rendelést így küldjük el.

Garantáljuk azt, hogy MINDEN esetben a Vevő érdekeit tartjuk a legfontosabbnak. Ha csak mód és lehetőség van rá, akkor a rendeléseket gyorsan és precízen kezeljük. Ennek ellenére néhány esetben előfordulhat (pl. ha a megrendelő nem ad meg telefonszámot, és több e-mailünkre sem válaszol, nem veszi fel a telefont, stb.) hogy hibánkon kívül nem tudjuk a rendelést a kellő sebességgel feldolgozni. Véleményed, észrevételeidet, panaszaidat kérjük, írd meg e-mailben. Minden észrevételre reagálunk, és minden olyan esetet, amikor a rendelés a mi hibánkból nem teljesül maximális rugalmassággal kezelünk!

6. Fizetési mód

Webáruházunkban az alább fizetési módon tudsz fizetni:


1. A megrendelés során interneten, bankkártyával

A bankkártyás fizetés révén kényelmesen és biztonságosan vásárolhatsz áruházunkban. A kiválasztott áruk megrendelése után a Barion weblapjára irányítunk, ahol a Bank által használt, jelenleg legbiztonságosabbnak ítélt, titkosítással lebonyolított tranzakción keresztül fizethetsz bankkártyájával a Barion rendszerén keresztül. Vásárlóinknak csak annyi a dolga, hogy a fizetési mód kiválasztásánál “fizetés bankkártyával” feliratra kattintsanak, majd a Barion fizetési szerverén a kártya számát,  lejárati dátumát és háromjegyű biztonsági kódját megadják. 

2. A megrendelés során előreutalásos díjbekérővel.

Abban az esetben ha utalással kívánsz fizetni, kollegáink az általad megadott email címre elküldik az átutalásos díjbekérőt, mely alapján 8 napos határidővel át tudod utalni a megrendelés összegét.

A megrendelést akkor indítjuk el, mikor az összeg számlánkra megérkezik. Az utalás beérkezte után emailben megküldjük az utalásos számlát.

7. Elállási jog

Amennyiben a megrendelést tévedésből adtad le, azt a leadást követően a rendelés összekészítése előtt e-mailben (info@dutchhome.hu) mondhatod le minden következmény nélkül. Amennyiben a megrendelést a kért módon nem tudjuk az elvárt idő alatt teljesíteni, a rendelést szintén következmények nélkül lemondhatod. 

Ha megrendelt termékedet személyesen nem tudtad megtekinteni a rendelés leadása előtt, a kézhezvételtől számítva 14 napos elállási joggal élhetsz. Ez esetben az info@dutchhome.hu email címre tudod jelezni a problémát, a megrendelési adatok (név, cím, rendelésszám) megírásával, és kollegáink felveszik veled a kapcsolatot.

8. Szavatosság, garancia

Az általunk forgalmazott termékekre a jogszabályokban foglaltak szerinti szavatosságot vállalunk. A szavatosság a gyári hibára, anyaghibára vonatkozik: azt SZAVATOLJUK, hogy a termékek, melyeket forgalmazunk, hibátlanok, és első osztályúak. Ha mégsem, akkor a törvényben előírt módon vagy cserét, vagy teljes körű pénz-visszafizetési kötelezettséget vállalunk. Az árukat az adott termékekre vonatkozó előírások szerint szállítjuk.

A termékekre a garancia 2 év, a kézhezvételtől és kicsomagolástól számítva.

Pénzvisszafizetési garancia

Előfordul, hogy webáruházunkban megrendelt termék a valóságban mégsem olyan, mint amilyet szeretettél volna. Ilyen esetekben természetesen az áru értékére pénz-visszafizetési garanciát vállalunk, melynek érvényesítési módja a következő:
1. jelzed a termékkel kapcsolatos elégedetlenségedet Ügyfélszolgálatunkon e-mailben: info@dutchhome.hu
2. munkatársunk az egyeztetés után (számla visszakeresése, a termék értékének megállapítása, 30 napos határidő) közli, hogy a termék visszavehető-e (bontatlan és sértetlen-e a termék).
3. Ha nem tudod a terméket személyesen visszahozni, akkor küldd el csomagként az alábbi címre:
DUTCH HOME Lakberendezési Stúdió

1135 Budapest, Frangepán utca 76.
Kérjük a csomagküldés díját előre rendezd, NE küldd vissza portós vagy utánvéttel terhelt csomagban, mert ezeket NEM áll módunkban átvenni.
4. A termék megérkezésekor munkatársunk ellenőrzi annak sértetlenségét, és az általad megadott bankszámlaszámra történő átutalással visszaküldi a termék vételárát.

9. Adatvédelem

Adatvédelmi tájékoztatónkat az Adatvédelmi tájékoztató menüpontra kattintva olvashatod el.

10. Panaszkezelés

Panaszaid írásban az alábbi címekre küldött levélben/emailben, szóban pedig az alábbi

telefonszámon teheted meg.

• levélben: Dutch Home Kft., 1082 Budapest, Corvin sétány 4.B, 9.em 908.
• emailben: info@dutchhome.hu
• telefonon: +36-70/601 7700

Az írásbeli panaszokat 5 munkanapon belül megvizsgáljuk és megválaszoljuk. Válaszunkat

indokoljuk. Amennyiben válaszunkkal nem értesz egyet, úgy az illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz fordulhatsz panaszoddal.