Adataink
Cégnév: Dutch Home Kft.
Székhely: 2040, Budaörs, Kinizsi utca 18.
Bemutatóterem: 2040, Budaörs, Kinizsi utca 18.
Adószám: 29163450-2-13
Cégjegyzékszám: 13-09-229310
Ügyfélszolgálat: info@dutchhome.hu
Böngészés a Webáruházban
Webáruházunkban tetszés szerint barangolhatsz személyazonosságod felfedése nélkül is, hogy megismerkedj termékeinkkel és árainkkal. A termékek listája egyben az árlistánk is. Minden termék árát ÁFA-val együtt tüntettük fel.
RegisztrációAhhoz, hogy vásárolni tudj webáruházunkban, először regisztrálnod kell. A regisztráció során a következő adatokat kell megadnod:
• Vezeték és keresztnév
• Létező e-mail cím (melynek nem telt be a fogadó tárhelye) mert erre a címre küldjük el a regisztráció érvényesítéséhez szükséges ellenőrző levelet, valamint bármilyen egyéb tájékoztató levelet is.
• Pontos lakcím (ország, irányítószám, város, utca, házszám)
• Telefonszám, amin Ügyfélszolgálatunk a rendelést követően szükség esetén el tud érni.
• Szállítási cím (ha a lakcímtől eltér)
• Egyéb adatok
A regisztráció után a megadott e-mail címre elküldjük az ellenőrző levelet. Az abban lévő linkre kattintva véglegesedik a regisztráció. A jobb felső belépés mezőben az e-mail cím és a jelszó megadásával, a nyílra kattintva, mint Vásárló léphetsz be webáruházi rendszerünkbe.
Regisztrált vásárlóink a belépés után elérhető Személyes oldalon minden személyes adatot meg tudnak változtatni, látják bevásárlókosarukat stb. Amennyiben a regisztrációval kapcsolatban bármilyen kérdés lenne, fordulj ügyfélszolgálatunkhoz e-mailben. (info@dutchhome.hu)
Vásárlás a WebáruházbanA terméklistán szereplő termékek közül a “Kosárba” gombra kattintva kezdeményezheted az áru vásárlását. Miután a kiválasztott termék a kosárba került, folytathatod a vásárlást. A darabszámot a termékadatlapon is beállíthatod, de a Kosár gombra kattintva is tudod módosítani.
A kosár tartalma a jobb felső oldalon lévő azonos nevű linkre kattintva böngészés közben bármikor újra megtekinthető. Ezen az oldalon lehetőség van a kosárból terméket törölni, vagy a teljes kosártartalmat kiüríteni.
A megrendelés az alábbi lépésekből áll:
- Regisztráció
A megrendeléshez szükségünk van az adataidra. Kérünk, töltsd ki az összes kötelező, valamint lehetőség szerint az egyéb mezőket is. A megadott e-mail címedre megkapod a regisztrációs adatokat, kódjaidat.
2. Ellenőrizd az adatokat
A bal oldalon láthatod adataidat, valamint a szállítási címet. Kérünk, ellenőrizd, hogy a szállítási cím helyes-e, s módosíts, ha esetleg máshova szeretnéd kapni a megrendelt termékeket!
A rendelés elküldése előtt még lehetőséged van módosítani a szállítási és számlázási címen, amennyiben erre szükség lenne.
3. Add meg a szállításra vonatkozó kéréseidet
A szállítást futárszolgálattal legalább 3 munkanapon belül vagy kívánság szerint teljesítjük. Kérjük, írd be a szövegdobozba a szállításra vonatkozó kéréseid, esetleges további adataid! Ügyfélszolgálatunk a megrendelés elküldését követő 1 munkanapon belül emailben felveszi Veled a kapcsolatot a pontosítás érdekében!
A megrendelést elküldeni az oldal alján található “Elküldöm” gombra kattintva lehet. Amennyiben NEM kattintasz erre a gombra, a termékek csak a kosárban maradnak, és a rendelés NEM érkezik meg az ügyfélszolgálatunkra. A rendelés fogadásáról rendszerünk e-mailben tájékoztat.
Amennyiben a LEADOTT megrendeléssel kapcsolatban bármilyen kérdésünk lenne, munkatársunk a megadott telefonszámon megkeres téged. Amennyiben ez nem vezet eredményre, akkor e-mailt küldünk a megadott e-mail címre. Ha nem tudjuk felvenni veled a kapcsolatot, és a rendeléssel olyan kérdés merül fel, amivel kapcsolatban egyeztetésre lenne szükség, akkor a rendelést az egyeztetés létrejöttéig NEM küldjük el. - A termékek szállítási módja
- Személyes átvétel:
Készletes illetve beérkezett termékeket átvehetsz bemutatótermünkben is, a 2040, Budaörs Kinizsi utca 18-as szám alatt. Ez esetben előre szükséges időpontot egyeztetnünk az átvételről hogy elő tudjuk készíteni csomagodat.
Az átvételi idő nyitvatartási időben lehetséges:
Hétfőtől péntekig 10.00-19.00 között, vagy előre egyeztetett időpontban.
- Futárszolgálat
A kiszállítás mit tartalmaz:
- A termékek kiszállítása futárszolgálattal történik. A futárszolgáltatás Magyarország egész területére vonatkozik. A kiszállítás a megrendelést követő 3 napon belül vagy azon túl, adott nap 8-18 óra között munkaidőben történik meg a megadott címre.
• Külön időpont egyeztetésre adott napon belül nincs lehetőség, ezért kérjük, gondoskodj arról, hogy a szállítási címen valaki átvegye a csomagot! Szállítási címnek a munkahelyedet is megjelölheted, ha ott tartózkodsz az adott napon!
• A futárszolgálat azt vállalja, hogy a csomagot a megadott napon, 8-18 óra között megkísérli kézbesíteni. Ha a futárral nem sikerül a találkozó, akkor a csomagok után a GLS központi ügyfélszolgálatánál lehet telefonon érdeklődni. Nem tudjuk megmondani, hogy a 8-18 óráig terjedő időszakban pontosan mikor érkezik a futár, és nem tudjuk garantálni, hogy a futár felhívja a csomagon található telefonszámot, sem azt hogy a megrendelő után viszi a csomagot egy másik címre, mert a megadott címen éppen nincs otthon senki (bár van a futárok között, aki bevállalja ezt a kedvességet is). Ha csomagot rendelsz, kérünk, olyan helyre küldesd azt, ahol valaki át tudja venni. Ez munkaidőben lehet a megrendelő munkahelye is.
A megrendeléskor látható „Fizetendő Összesen” összeg tartalmazz minden felmerülő közterhet (pl. Áfa) és szállítási, csomagolási, kezelési és egyéb díjat. Ezen felül semmilyen rejtett díjat nem számolunk fel.
A GLS szállítás (további) feltételei:
• Amennyiben a kiszállítás idejében nem tartózkodsz a megadott címen, a GLS üzenetet hagy a küldemény megérkezéséről és másnap újra megpróbálja a kiszállítást. Amennyiben a második alkalommal sem járnak sikerrel, a csomag visszakerül webáruházunkhoz.
• A GLS-nél kérhető a csomag ismételt, vagy más címre történő kiszállítása a +36 29 88-66-70 telefonszámon.
• Amennyiben a második kézbesítés is sikertelen a csomagot a GLS visszajuttatja webáruházunkba. Az ilyen csomagokat újra elküldeni CSAK a szállítási költség újbóli felszámításával tudjuk.
• A csomagot a GLS sértetlenül köteles átadni, ám a tartalmát tekintve tételes áruátadást nem végez. Amennyiben a csomagolás sérült, kérjük, vetess fel erről jegyzőkönyvet a GLS munkatársával, ellenkező esetben reklamációt nem áll módunkban elfogadni.
• A GLS futár csak szállítja a csomagot, nem tud felvilágosítást adni a termék használatát illetően, kérdéseivel fordulj Ügyfélszolgálatunkhoz.
Szállítási határidők
Készleten lévő termékeket 2-3 munkanap alatt, nem raktári, megrendelt termékeket várhatóan 6-8 hét alatt ki tudjuk szállítani, ha erre nincs lehetőség, akkor ügyfélszolgálatunk e-mailben vagy telefonon értesít arról, hogy melyik termékre kell várni. Ilyenkor lehetőség van arra, hogy az adott terméket kihagyjuk a rendelésből, és a rendelést így küldjük el.
Garantáljuk azt, hogy MINDEN esetben a Vevő érdekeit tartjuk a legfontosabbnak. Ha csak mód és lehetőség van rá, akkor a rendeléseket gyorsan és precízen kezeljük. Ennek ellenére néhány esetben előfordulhat (pl. ha a megrendelő nem ad meg telefonszámot, és több e-mailünkre sem válaszol, nem veszi fel a telefont, stb.) hogy hibánkon kívül nem tudjuk a rendelést a kellő sebességgel feldolgozni. Véleményed, észrevételeidet, panaszaidat kérjük, írd meg e-mailben. Minden észrevételre reagálunk, és minden olyan esetet, amikor a rendelés a mi hibánkból nem teljesül maximális rugalmassággal kezelünk!
Fizetési módWebáruházunkban az alább fizetési módon tudsz fizetni:
- A megrendelés során interneten, bankkártyával
A bankkártyás fizetés révén kényelmesen és biztonságosan vásárolhatsz áruházunkban. A kiválasztott áruk megrendelése után a Barion weblapjára irányítunk, ahol a Bank által használt, jelenleg legbiztonságosabbnak ítélt, titkosítással lebonyolított tranzakción keresztül fizethetsz bankkártyájával a Barion rendszerén keresztül. Vásárlóinknak csak annyi a dolga, hogy a fizetési mód kiválasztásánál “fizetés bankkártyával” feliratra kattintsanak, majd a Barion fizetési szerverén a kártya számát, lejárati dátumát és háromjegyű biztonsági kódját megadják.
- A megrendelés során előreutalásos díjbekérővel.
Abban az esetben ha utalással kívánsz fizetni, kollegáink az általad megadott email címre elküldik az átutalásos díjbekérőt, mely alapján 8 napos határidővel át tudod utalni a megrendelés összegét.
A megrendelést akkor indítjuk el, mikor az összeg számlánkra megérkezik. Az utalás beérkezte után emailben megküldjük az utalásos számlát.
Elállási jogA fogyasztónak nem minősülő vásárlókra nem vonatkozik az ASZF jelen pontja, amelyek a jogszabályok és vagy jelen ÁSZF szabályzatai szerint kifejezetten a fogyasztókra vonatkoznak, így jelen pont szerinti elállási jogot a vállalkozások nem gyakorolhatják.
Továbbá az egyedi terméknek minősülő bútorokra. A Korm. rendelet 29. § (1) bekezdés c) pontja alapján a megrendelő nem gyakorolhatja a 20. § szerinti jogát olyan nem előre gyártott áru esetében, amelyet a megrendelő utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan áru esetében, amelyet egyértelműen a megrendelő személyére szabtak.”
Olyan termékekről van tehát ez esetben szó, melyet a fogyasztó által megadott jellemzők szerint készítenek el.
Ebbe a kategóriába esik bármely olyan nem előre gyártott áru, amelynek elkészítése a fogyasztó egyéni választásán vagy döntésén alapul.
Amennyiben a megrendelést tévedésből adtad le, azt a leadást követően a rendelés összekészítése előtt e-mailben (info@dutchhome.hu) mondhatod le minden következmény nélkül. Amennyiben a megrendelést a kért módon nem tudjuk az elvárt idő alatt teljesíteni, a rendelést szintén következmények nélkül lemondhatod.
Ha megrendelt termékedet személyesen nem tudtad megtekinteni a rendelés leadása előtt, a kézhezvételtől számítva 14 napos elállási joggal élhetsz. Ez esetben az info@dutchhome.hu email címre tudod jelezni a problémát, a megrendelési adatok (név, cím, rendelésszám) megírásával, és kollegáink felveszik veled a kapcsolatot.
Szavatosság, garanciaAz általunk forgalmazott termékekre a jogszabályokban foglaltak szerinti szavatosságot vállalunk. A szavatosság a gyári hibára, anyaghibára vonatkozik: azt SZAVATOLJUK, hogy a termékek, melyeket forgalmazunk, hibátlanok, és első osztályúak. Ha mégsem, akkor a törvényben előírt módon vagy cserét, vagy teljes körű pénz-visszafizetési kötelezettséget vállalunk. Az árukat az adott termékekre vonatkozó előírások szerint szállítjuk.
A termékekre a garancia 2 év, a kézhezvételtől és kicsomagolástól számítva.
AdatvédelemAdatvédelmi tájékoztatónkat az Adatvédelmi tájékoztató menüpontra kattintva olvashatod el.
PanaszkezelésPanaszaid írásban az alábbi címekre küldött levélben/emailben, szóban pedig az alábbi telefonszámon teheted meg.
- levélben: Dutch Home Kft., 2040, Budaörs, Kinizsi utca 18.
• emailben: info@dutchhome.hu
• telefonon: +36-70/601 7700
Az írásbeli panaszokat 14 munkanapon belül megvizsgáljuk és megválaszoljuk. Válaszunkat indokoljuk. Amennyiben válaszunkkal nem értesz egyet, úgy az illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz fordulhatsz panaszoddal.