Rendeléstől való elállás:
- Elállás esetében a termék visszajuttatásáról neked kell gondoskodnod.
- Elállási szándékodat a termék átvételétől számítva 14 naptári napig jelezheted.
- Hozd be a terméket üzletünkbe vagy küldd vissza futárszolgálattal.
Mikor nem állhatsz el a rendeléstől:
- Céges vásárlás esetén
- Ha egyedi, nem előre gyártott bútort vásárolsz
Keresd ügyfélszolgálatunkat az alábbi elérhetőségek egyikén:
E-mail: webshop@dutchhome.hu
Mobil: +36 70 573 5653
Nem vagy elégedett a kiszállított termékkel? Mégsem nyerte el a tetszésed? Visszaküldenéd és elállnál a rendeléstől? Ebben az esetben kövesd az alábbi lépéseket:
- Rendelési/Számlázási név vagy rendelési szám, számla sorszáma és a problémás termék neve és cikkszáma
- Reklamáció oka (sérült, hibás termék stb.)
- Sérült áruk esetén kérjük, küldj egy fényképet a termék hibájáról és a csomagolásról is, amelyben az árut kapta
2. Töltsd ki az elállási nyilatkozat mintát
A mintát itt tudod letölteni: Letöltés
3. Csomagold be a terméket
A visszaküldött csomagnak tartalmazni kell:
- a reklamáció tárgyát képező terméket
- a kitöltött reklamációs űrlapot
- töltőanyagot, amely megakadályozza a károk keletkezését.
Ha személyesen hoznád vissza a terméket akkor bemutatótermünkben adhatod le: 2040, Budaörs, Kinizsi utca 18.