Ingyenes tanácsadás és tervezés! Részletek.

Fizetés és szállítás

Fizetéssel vagy szállítással kapcsolatos kérdésed van? Itt minden kérdésedre választ találsz!

GYIK

Fizetés

Milyen fizetési lehetőség vannak?

Webáruházunkban a következő fizetési lehetőségeket kínáljuk vásárlóink számára. Válaszd azt, ami a legkényelmesebb számodra!

  • Utánvét – Fizess a futárnak vagy a csomagponton készpénzzel vagy bankkártyával. (200 000 Ft felett csak banki átutalás vagy bankkártyás fizetésre van lehetőség)
  • Közvetlen banki átutalás – Fizetés közvetlenül a bankszámlánkra. A megjegyzés rovatban tüntessük fel a rendelésszámot. A kiszállítás az összeg beérkezését követően történik. Kedvezményezett: Dutch Home Kft. Bankszámlaszámlaszám: 12010635-01760896-00100004
  • Bankkártyás fizetés – Biztonságos bankkártyás fizetés

Szállítás és átvétel

Személyesen is át tudom venni a rendelésem?

  • Személyes átvétel budaörsi bemutatótermünkben – INGYENES

Átvételi cím: 2040, Budaörs, Kinizsi utca 18.

Nyitvatartási idő: Hétfőtől-szombatig 10:00-19:00 óráig. 

A személyes átvétel lehetőségéről minden esetben adunk tájékoztatást, hogy a termék mikortól átvehető.

Milyen szállítási módok vannak?

  • Házhozszállítás GLS futárszolgálattal: maximum 40 kg-ig: 1 490 Ft
  • GLS csomagpontra szállítás: kisebb home deco termékek: 990 Ft
  • Házhozszállítás saját futárral: 40 kg felett a szállítási költség kiszámítása a szállítási cím megadását követően lehetséges.

Mennyi idő a szállítás

Raktáron lévő termékek esetében a szállítási idő kb. 1-3 munkanap, erről részletesen tájékoztatunk a visszaigazoló emailben. 

Külső holland raktárunkban lévő készletes termékek esetén a várható szállítási idő 2-3 hét-, egyedi megrendelés esetén pedig 2-6 hét.

Részletes tájékoztatást a szállítási idővel kapcsolatban minden esetben adunk a megrendelést követően vagy érdeklődj e-mailben a webshop@dutchome.hu címen. 

Vásárlás menete

Hogyan tudok rendelni?

Válaszd ki a megvásárolni kívánt terméket a weboldalunkon, és kattints a termékre majd a mellette lévő „Kosárba rakom” gombra. Az ekkor megjelenő kosár oldalon módosíthatod rendelési mennyiségét vagy újabb terméket tehetsz a kosárba. A változtatást a „Frissítés” linkre kattintással véglegesítheted. Kattints a „Tovább a pénztárhoz” gombra, és töltsd ki a rendelési adatokat, vagy – ha korábban már vásároltál nálunk – jelentkezz be e-mail címeddel és jelszavaddal. Olvasd el a Vásárlási feltételeket és az Adatvédelmi tájékoztatást amennyiben elfogadod azokat, pipáld ki az adatlap alján az erre vonatkozó részt. Kattints a „Megrendelés elküldése” gombra, ezzel véglegesítheted a megrendelést. Pár percen belül a megadott e-mail címére kapni fogsz egy visszaigazoló levelet a megrendelésről. Kérjük ellenőrizd e-mail fiókod spam mappáját is.

Mire figyeljek a csomag átvételénél?

A 335/2012. (XII. 4.) Kormányrendelet 22. §, (5) pontja módosítása alapján 2014.04.09-től megváltoznak a csomagkiadás szabályai: az átvevőnek a csomag átvételét bizonyító aláírás előtt be kell mutatnia a személyazonosságát igazoló hatósági igazolványát (személyi igazolvány, jogosítvány, útlevél), valamint ha a csomagot nem a címzett veszi át közölni kell az átvétel jogcímét is. Abban az esetben, ha a címzett helyett meghatalmazott veszi át a csomagot, akkor két tanú aláírásával ellátott meghatalmazást is szükséges bemutatni az átvételi ponton

Kérdéseid maradtak?

Ha az általad keresett válaszok nem szerepelnek a GYIK-ben, kérjük, küldj nekünk e-mailt az alábbi űrlap kitöltésével.